Største markedsførings kampagne i Carlsbergs historie relancerer Carlsberg brandet.
Startskuddet til en verdensomspændende relancering af Carlsberg-øllen lød i dag – inklusiv ny flaske. Med verdenspressen fløjet ind til København.
Under det nye slogan “That calls for a Carlsberg” gik den største kampagne i Carlsbergs historie i gang. Det skal fordoble overskuddet på Carlsberg brandet inden 2015.
Meget mere kan læses her – det har fået stor dækning:
- De store LIVE – tirsdag 5. april (Beerticker.dk)
Relanceringen af Carlsberg er også startskuddet til en stor markedsførings kampagne. Carlsberg UK har lagt en række reklamevideoer på nettet.
- Carlsberg ‘Spaceman’ (Carlsberg via YouTube)
- Carlsberg ‘Everest’ (Carlsberg via YouTube)
Spaceman og Everest er de to store nye reklamer, som der naturligvis også er lavet “en bag scenen” video om, hvordan de blev lavet:
- Carlsberg ‘Spaceman’ and ‘Everest’ TVC Behind the Scenes (Carlsberg via YouTube)
Flere reklamevideoer som Carlsberg UK har lagt på nettet:
- Carlsberg ‘Rise’ (Carlsberg via YouTube)
Carlsberg promo reel for 2011:
- Carlsberg ‘Night’ (Carlsberg via YouTube)
7 korte reklamespots på 15 sekunder:
- Carlsberg ‘Dedication’ (Carlsberg via YouTube)
- Carlsberg ‘Line Painter’ (Carlsberg via YouTube)
- Carlsberg ‘Liquid’ (Carlsberg via YouTube)
- Carlsberg ‘Perfection’ (Carlsberg via YouTube)
- Carlsberg ‘Proud’ (Carlsberg via YouTube)
- Carlsberg ‘Stadium’ (Carlsberg via YouTube)
- Carlsberg ‘Yeast’ (Carlsberg via YouTube)
Læs mere:
- De store LIVE – tirsdag 5. april (Beerticker.dk)
- That calls for a Carlsberg (Carlsberg) – på dansk
- International makeover for iconic Carlsberg (pdf – Carlsberg)